2006'nın En Yaratıcı Reklamları ...
Sürekli olarak birçok firmaların birçok reklamlarını gün içinde istesekte , istemesekte vermek istedikleri mesaj bombardımanına tutuluyoruz. Hatta buna o kadar çok alışıyor ki insan bir yerden sonra bu mesaj bombardımanın çoğunun farkına bile varmıyorsun. Örneğin araba ya da toplu taşıma araçları ile seyahat ederken bir çok şeyi okuyor fakat farkına varmıyoruz. Çoğu birbirini tekrarlayan, sıradan , farkındalık yaratmayan mesajlar, sloganlar ya da görseller oluyor. Ne firma ne de tüketiciyi birbirine kavuşturamıyor. Ortalık adeta bir reklam çöplüğü oluyor.
Öncelikle şunu söyleyeyim, 2006 yılının pazarlama ve reklamcılıkta çok yaratıcı ve çok başarılı bir yıl olduğuna inanmıyorum.Yine klişelerden kurtulamadan, kötü kampanya örnekleri, yeni bir şey olsun diye anlaşılamayan , üründen uzaklaşan sloganlar, mottolar, ve işte budur! dedirtiremeyen sıradan multimedia kampanyaları ile geçen bir yıl...
Gerçekten başarılı, yaratıcı olan "Honda's Impossible Dream" reklamı vardı. Ama Aralık 2005 çıkışlı bir reklam olduğu için offical 2006 listesine giremedi :(Bu arada merak edenler için burda da reklamın yapılış hikayesini anlatan video var. Zaten Honda son zamanlarında ki başarılı reklamları ile gerçekten çok iyiler. İşte favorilerim "The Cog" ve o muhteşem koro ...
2006 da hatırda kalır diğerlerinden farklı bir diğer reklam ise “Sony Bravia Paint Ad" reklamı tabikii... buda bu guzel reklamın yapılışı ...
Bir diğeri ise kadınları kalbinden vuran , erkeklerin zaten karışık olan, tartışmaların geyiğini gözünden vuran, çirkin kadın yoktur dedirten :) (tabi burada en az makyaj kadar aziz photoshop’un yaptıkları tartışılamaz, bu photoshop olmasa idi ne yapacaklardı şöhretler, mankenler ....???) Dove "Evolution" , gerçekten bir evrim.
Coca-Cola’nın fantastic reklamı da “Hapiness Factory" 2006 yılında ayakta duranlardan...
Mutlaka atladığım , iyi sayılabilecek reklamlar vardı 2006 da ama benim aklıma şimdilik gelenler bunlar...
Öncelikle şunu söyleyeyim, 2006 yılının pazarlama ve reklamcılıkta çok yaratıcı ve çok başarılı bir yıl olduğuna inanmıyorum.Yine klişelerden kurtulamadan, kötü kampanya örnekleri, yeni bir şey olsun diye anlaşılamayan , üründen uzaklaşan sloganlar, mottolar, ve işte budur! dedirtiremeyen sıradan multimedia kampanyaları ile geçen bir yıl...
Gerçekten başarılı, yaratıcı olan "Honda's Impossible Dream" reklamı vardı. Ama Aralık 2005 çıkışlı bir reklam olduğu için offical 2006 listesine giremedi :(Bu arada merak edenler için burda da reklamın yapılış hikayesini anlatan video var. Zaten Honda son zamanlarında ki başarılı reklamları ile gerçekten çok iyiler. İşte favorilerim "The Cog" ve o muhteşem koro ...
2006 da hatırda kalır diğerlerinden farklı bir diğer reklam ise “Sony Bravia Paint Ad" reklamı tabikii... buda bu guzel reklamın yapılışı ...
Bir diğeri ise kadınları kalbinden vuran , erkeklerin zaten karışık olan, tartışmaların geyiğini gözünden vuran, çirkin kadın yoktur dedirten :) (tabi burada en az makyaj kadar aziz photoshop’un yaptıkları tartışılamaz, bu photoshop olmasa idi ne yapacaklardı şöhretler, mankenler ....???) Dove "Evolution" , gerçekten bir evrim.
Coca-Cola’nın fantastic reklamı da “Hapiness Factory" 2006 yılında ayakta duranlardan...
Mutlaka atladığım , iyi sayılabilecek reklamlar vardı 2006 da ama benim aklıma şimdilik gelenler bunlar...
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home